torsdag den 16. november 2017

Vores andelsbyggeri er blevet så rent med trappevask

Jeg bor i en andelsbolig lidt udenfor København, så er meget anderledes end da jeg boede på Amager. Der findes nogle andre normer for trappevask og hvornår man vasker vinduer. Det er de meget bedre til at få ordnet her end på det gamle sted. Jeg har også fundet ud af hvorfor, da jeg spurgte min nabo. Vi bruger ejendomsservice københavn, og har en fast aftale med dem om, hvordan kvaliteten skal være af det arbejde de yder for os.
Det fungerer rigtigt godt, så jeg har været online for at finde ud af mere om dem. Det viser sig, at man kan få dem til at løse andre opgaver end trappevask. Opgaver der stadig hører under begrebet viceværtservice. Det er en god løsning synes jeg for man bliver mere glad, når man kommer ind i en opgave, som er ren og dufter af rengøring. Det samme glæder for vinduerne, som går under rengøring Nordsjælland, fordi glassene ser så flotte ud, når de har været der.
Jeg kender stadig nogle fra Amager, så jeg tror jeg kontakter dem og fortæller om de gode muligheder for rottebekæmpelse, som de har kæmpet med i mange år efterhånden.  Så kan de tage en snak med ejendomsservice københavn om viceværtservice. Det tror jeg de kunne blive rigtig glade for, så de også er på forkant med rottebekæmpelse med de problemer, som er på vej med de gamle kloarkrør.
Hvis de så også vil have smukke vinduer så hedder den jo rengøring Nordsjælland og der kan de bare kommer her forbi for at opleve, at man nogle gange skal have solbriller på for at kunne holde ud at se på vores bygning. Det er skønt når man online kan finde mennesker der nyder at gøre rent og har gjort det til deres levevej.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

God hygiejne på Borgen

Selv inde på borgen har de brug for god hygiejne. Måske bør man endda sige, særligt inden for borgen, for de danske politikere giver vidst ...