lørdag den 18. november 2017

Privat rengøring

Tænk hvis du kom hjem til et rent hus, kartoflerne var skrællet, vasketøjet ordnet, og indkøbene var på plads?
Det er en reel mulighed som jeg tilbyder. Det eneste jeg ikke tager ansvar for, er børnene.
Jeg tilbyder en samvittighedsfuld og personlig service som du kan stole på.
Jeg tror på, at langt de fleste har brug for en hjælpende hånd i hverdagen. Mine medarbejdere møder altid glade og smilende og det er altid den samme person som kommer i hjemmet.
Alle mine medarbejdere taler 100% dansk, bærer synligt logo og ID kort. De er alle uddannet enten som rengøringsassistenter eller SOSU hjælpere, og har alle flere års erfaring indenfor faget.
Det giver en tryghed som gør at du tør sende mine medarbejdere ud at købe ind eller skrælle kartoflerne, mens du kan slappe af og nyde fritiden.
Jeg er stolt af alle mine medarbejdere og tør love at du bliver overrasket og tilfreds som vores kunde. Jeg tør også love at du har råd til at unde dig vores gode service og høje kvalitet.
Vi er godkendt af Norddjurs Kommune til praktisk hjælp, så mangler du et alternativ til hjemmeplejen kan du altid ringe til mig så tager vi en snak om tingene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

God hygiejne på Borgen

Selv inde på borgen har de brug for god hygiejne. Måske bør man endda sige, særligt inden for borgen, for de danske politikere giver vidst ...